Nu tar vi nya tag. Hej 2012!

Jag har helt och hållet tappat blogginspirationen. Men nu börjar den sakteliga återkomma. Jag får starta med några inlägg från senaste tiden.

Vi åkte till Göteborg till våra fina vänner Linda och Louise. Julmarknad på Liseberg i ett kallt duggregn, men ändå med en skön myskänsla. Sedan blev det underbart god mat på en restaurang inredd som en mexikansk bordell. Restaurangen hette Puta madre, och ni som kan lite spanska vet ju då genast att det översatt betyder Hormamma. Efter detta blev det nattklubb till sena timmen. Vi följde kvällens röda tråd och gick till Ya-Kida, och ni som kan lite japanska vet ju då gensat att det översatt betyder i princip Horhus. Dans hela kvällen och lite shopping dagen efter. Underbar helg mina fina vänner! :)


Atmosfear by winter. Vi ses till sommarn igen! ;)


Lindas fina peruk! :D


Tortillas på restaurang Puta madre. Mums!


Barrundans början. Fina Linda & jag.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback