Mysig helg

I fredags var jag ledig och umgicks med Lotta hela dagen. Frukost på Kaviar med gänget och efter det en heldag på stan. Underbart att bara få vara!

Lördagen ägnades först åt jobb och sedan mötte jag upp goa arbetskamrater för lite kvällsmat på Sandgrundsudden i solen. Därefter blev det en tur till Blå för lite uteserveringshäng och goda drinkar. För att avrunda med några rundor biljard på Tables.
När jag kom hem runt elvatiden blev jag sugen på att fortsätta kvällen. Så jag begav mig till Amanda och David som hade vårfest. Riktigt trevlig kväll som avslutades på Bluemoonbar. Bra lördag!



Söndagen var jag ledig och spenderade hemma hos Mamma och Pappa på deras altan, sol och grill. Min faster har fyllt år, så vi myste på deras uteplats på eftermiddagen. Här är resultatet:



Det har faktiskt lagt sig tills idag, och jag hade hoppats på mer sol idag när jag är ledig. Men idag är det fortfarande molnigt. Hoppas de skingrar sig snart! Men jag får ta en löprunda istället :)

Kommentarer
Postat av: elis

ja det var skitkul ute ju, bra musik också.. :D Det gillar vi... Kram


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback