Nr.7 Favoritövning

Favoritövning på gymet är biceps/triceps. Jag gillar att se mina armar fasta och slimmade! På BodyPumppassen så är biceps bland de jobbigaste av övningarna, för det är den minsta musklen det är den kortaste övningen, och då blir det mycket intensivt. Det svider verkligen! Men efteråt är det ju skönt att veta att man har har tagit i och kämpat.

Idag är det dags för ett av mina favoritpass på gymet; SatsStep. Fram med stepbrädan, skivstången och vikter! Här ska konditionen och musklerna få sig en rejäl omgång!

Kommentarer
Postat av: elis

Jag är jättenöjd, tog premiärrundan igår och det kändes kanon :) !!

kram

Postat av: frida

Nu blev jag sugen att testa ett bodypumppass! :)

2011-03-09 @ 20:14:25
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback