9. Mina inspirationskällor

Något som inspirerar mig är en träningskompis. Då är det lättare att komma iväg på passet. Just nu är det många av mina vänner som tränar på Sats, vilket är kanon! Då har man oftast någon att köra tillsammans med. Jag blir även lite extra inspirerad av snygga träningskläder. Eftersom jag jobbar i en sportbutik så blir man något arbetsskadad. Jag vill alltid ha det nyaste som kommer in.

Att ha musik i öronen ger mig också lite extra energi och inspiration att ta i hårdare. För att löpträna är musik ett krav, för jag orkar inte lyssna på mina egna andetag. Träningspassen på Sats har i princip alltid ny fräsch musik som sporrar och ger en ork att fortsätta att köra passet ut.

Nu ska jag komma igång på riktigt med löpträningen. Jag har köpt en GPS-pulsklocka och en påse till min Nike+ sensor att använda på mina Asicsskor. Nu kör vi!



Min nya klocka är grå och rosa med tjejiga, söta blommor på.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu kör vi!!!!!!

2011-03-22 @ 17:32:29

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback