Måndag

Skönt att få sova ut ordentligt idag. Jag är ledig och ska till frisören om en timme. Efter det ska jag ta tag i städningen av lägenheten, och troligtvis blir det en sväng till gymet med Nicole.

Klas är klar med skolan. Igår firade vi att han är klar och har fått jobb som konsult på ÅF. Vi åt helt underbar mat på Café August. Som troligtvis kan vara mitt nya favvohak! Det var helt otroligt mysigt. Där kommer jag hänga mer i sommar vill jag lova!

Klas har som sagt fått jobb. Han började redan förra veckan med att inkvarteras på arbetsplatsen, och denna veckan påbörjas hans utbildning. I Ludvika. Han kommer att vara borta måndag till torsdag i tre månader med start idag. Så jag kommer känna på hur det är att sova ensam, vilket inte var igår. Men det ska nog gå fint!

Som tur är får han semester v. 28, 29 och 30. Vilket matchar mina semesterveckor perfekt då min semester börjar v. 27 och fyra veckor framåt :)

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback