Årets stadslopp...

...gick av stapeln igår. Jag har ju varit riktigt förkyld, så trodde inte ens att jag skulle kunna komma till start. Men hade ingen feber längre, inget halsont osv.. så jag drog iväg. Men fyyfan alltså. Jag har aldrig varit så trött i mitt liv tror jag. Usch! Kände verkligen att jag varit sjuk. Så får vara nöjd att jag ens tog mig i mål. Sluttuden blev 51.26 och det får vara helt ok :) 

ALDRIG MER lovade jag mig själv på sjätte kilometern när det blev trångt och solen sken så svetten sprutade. Men idag diskuterade jag och svärmor eventuell anmälan till Tjurruset. En mil i kuperad terräng med massa byggda hinder och även löpning i vattnet. Hm, vi får väl se!


Förra årets stadslopp. Blev inga bilder i år :)

Kommentarer
Postat av: elis

Eller huuur vore tjurruset roligt, men då vet jag någon som måste lägga i många extra växlar med träning = jag... haha.. Men häftigt vore det :D

Postat av: Marieh

Bra jobbat!! Det är verkligen galet jobbigt att springa precis efter att man varit sjuk.

2011-06-21 @ 13:06:49
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback