Göteborgsresan del.2 Mys

När Nicole och jag kom fram efter diverse tågförseningar så hade Linda, Louise och Jessica lagat världens godaste kött med egengjord potatissallad och foccaciabröd. Linda som har världens mysigaste läge på Majorna hade dukat upp på innergården. Så där satt vi i kvällssolen och njöt. Sedan blev det en kortare barrunda innan vi dunade in för natten. Dagen som följde spenderades på Liseberg.

Efter att Linda slutat jobbet mötte vi upp henne för att köpa med sushi hem. Massa godis inhandlades och så gick vi hem och såg Water for elephants. Nu ska jag inte recensera filmen i detta inlägg, men Gud vilken besvikelse till film! Storyn är riktigt bra, men skådespelarna förstör filmen genom att inte visa riktig passion. Kärlekssagan känns sövande och man blev aldrig berörd. Synd!

Sista dagen blev riktigt solig och fin. Så Nicole och jag tog en tur på stan för lite shopping innan hemfärd. Jag köpte ett baslinne med en djup ringning i ryggen och ett hårspänne. Lagom shopping :)

Jag vill tacka dig Linda för att vi fick bo hos dig. Tack för att det var så fint ordnat och tack för ALLT! ♥


Myslunch i solen på SOHO.


Kommentarer
Postat av: Marieh

Jäklar vilka snygga solglasögon du har! Vart har du köpt dem?


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback