Bra kväll med fina vänner

Vi har ju dragit igång en turne med "Halv åtta hos mig" bland arbetskollegorna. Jag var först ut och nu var det Saras tur. Sara och hennes kompis Sandra bor tillsammans och hade lagat en helt suverän trerätters middag. Avocadosoppa med bröd till förrätt, kyckling med bakpotatis till varmrätt och vaniljkesella med digestive och bär till efterrätt. Underbart gott!

Jag tycker det är så kul att vi hittar på roligheter utanför jobbet. Vi har dragit ihop gänget och åkt massvis av skidor denna vinter. Jag är helt frälst. Hoppas komma ut minst två gånger denna veckan.

Nästa stopp i vårt "Halv åtta hos mig" blir hos Lotta och Anders, och jag har hört rykten om att skaldjur ska ingå i varmrätten. Helt perfekt, jag älskar den typen av mat. Jag älskar i och för sig det mesta i matväg :D




Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback