Lediga onsdagen

Ledig idag. Jätteskönt. Igår blev en sen kväll, vi var hemma klockan två i natt, efter att ha umgåtts med fina vänner hos Anna och Christian. Det blev en underbar tre rätters med potatis och persiljasoppa, oxfilé med potatisgratäng och hemmagjord chokladglass. Supergott!

Imorse vaknade jag ändå tidigt och Anna och jag tog en powerwalk. Bra start på dagen. Sedan har jag och Pappa varit på Solareturen för att försöka hitta en blomlåda jag skulle kunna måla om, alltså; måla vit. Jag har en vision i mitt huvud hur jag vill att den ska se ut. Men tyvärr hade de inget liknande. Så jag får fortsätta mitt sökande.

Snart ska jag ner till stan för en mysfika med Amanda. Sedan hem till föräldrarna för en översikt att såret på ryggen. Ikväll ska jag umgås med Camilla, vi ska se Örnen kvala. Kul att se lite innebandy ikväll :)

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback