15. Då tränar jag allra helst

Fortsätter på den inslagna vägen med den här jäkla träningslistan. Då var vi framme vid nummer femton, då tränar jag allra helst.

Allra helst tränar jag på mina lediga dagar. För då känner jag att jag kan få till träningen lite spontant och inte så inrutat som det kan kännas en arbetsdag. Ska jag träna efter jobbet kan det vara lite omotiverande eftersom det känns som att det blir så sent. Jag är inte igång med träningen föränn runt åttatiden.

Nu när vi dragit igång löpgruppen är det lite mer peppande, för en löprunda är av klarad på ungefär en halvtimme. Plus att jag tycker löpträning är den ultimata träningsformen just nu! Formar kroppen och ger en grym kondis.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback