13. Mitt bästa kosttips

Vatten, vatten, vatten. Jag dricker otroligt mycket vatten. Flera liter per dag. Jag brukar ha en flaska i kassan i butiken och hinka i mig. Mitt andra tips är för er som har en lite kinkig mage. I min vardag brukar det gå alldeles för långt mellan mina måltider, då är Aktivia en räddare. Det är supergott och hjälper magen att smälta maten och lugnar ner. Frukt är mitt sista tips. Perfekt mellis och får mitt blodsocker att hålla en någorlunda jämn nivå under dagen. Annars är väl lagom ett bra kosttips? Lagom av allt. Lilla landet lagom.

           

Kommentarer
Postat av: Lina

Samma här. Helt omöjligt att få till bra rutiner vad gäller kost då jag jobbar som jag gör :S



Sv: Det är med delade känslor jag flyttar tillbaka. Men det ska nog bli bra. Det är ju inte förevigt det heller :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback