11. Favoritkonditionsträning

På senare år har jag börjat springa mer och mer. Jag tycker om att komma ut och träna i friska luften, eller friska och friska, jag som springer mitt i stan. Men att komma ut är riktigt härligt! Jag gillar även att det bara är att snöra på sig skorna och dra iväg. Löpträning är min favoritkonditionsträning. Sedan blir man lite arbetsskadad när man arbetar i en sportbutik. Man vill ha de senaste prylarna och nya kläder hela tiden. Men frågan är, kan man få för mycket träningskläder om man tränar mer än 4-5 gånger i veckan?

Tjejgänget har startat upp en löpgrupp på Nikeplus hemsida. Så nu ska vi samla mil tillsammans! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

fin jacka!!!

2011-04-06 @ 22:55:07

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback