Små nyheter

Igår umgicks jag med mina fina föräldrar nästan hela dagen. Vi tog en trip till Skoghall och lilla butiken Rummet vid dammen. Sedan tog vi svängen förbi en av mina absoluta favoritbutiker. Den hittar ni ute på Hammarö heter Tid & Rum. Vid sista stoppet blev det en hel del shopping.


En handgjord ängel, 180:-



Små ljuslyktor att ha i kruka, 39:-/st.



Piggar upp i hallfönstret. Grönt lingonhjärta, 95:-



Jag rekommenderar verkligen att ni besöker Tid & Rum. Maria som äger butiken blandar nytt, kuriosa och antikt i en skön blandning. Hon säljer även otroligt fina handarbeten från lokala hantverkare. Hon jobbar utifrån mänskliga rättigheter och mycket ur sortimentet är därför rättvisemärkt. Vid butiken kan man även få hjälp att fixa till sina gamla möbler. Klä, måla om eller renovera. Hur fin butik som helst! :)

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback