20 sanningar om mig själv:

Fick en spännande utmaning av Johanna.

JAG:

1. är väldigt mörkrädd, blir helt paranoid och börjar se saker som inte finns där och skrämmer upp mig själv.
2. älskar att bada badkar.
3. tycker om att sjunga. Hur det än låter, ska jag sjunga högst.
4. tycker om att jogga/löpträna...
5. ...och älskar att springa i regn.
6. har en enorm fobi för spindlar
7. är även något hästrädd, de bits i ena ändan och sparkas i andra.
8. älskar mat och äter själv som en häst!
9. avskyr lakrits...
10. ...älskar dock choklad!
11. ogillar "torr" mat. Massa sås och diverse sallad vill jag ha.
12. tycker mycket om bananer, har alltid med minst en till träning.
13. har ofta ont i magen. Något problem med tarmarna, enligt läkarna.
14. har haft en blodpropp i benet.
15. kan somna varsomhelst, snabbt går det också.
16. mitt lyckonummer är 23.
17. är impulsiv. Vilket är lite kul då Klas är precis tvärtom. Kompletterar varann? :)
18. har 30 högskolepoäng.
19. är en sann tidsoptimist.
20. har en tatuering på magen vid troskanten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

PÅ din lista instämmer jag bara med 1, 2, 6 och 11 :)

Postat av: Sandra Asp

Det är riktigt kul att läsa sånna här listor! :)

2010-09-21 @ 14:04:34
URL: http://www.sandraasp.com

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback