Måndag

Idag hade jag en rejäl sovmorgon. Började jobba 12 och låg och drog mig till 10. Helt underbart skönt! Jag fick  jobba över en timme och då hann jag inte med bussen, hittade ingen skjuts och då känns det att man sålt bilen. Så jag kunde inte åka upp till Fröding för kvällens innebandyträning.

Besviken tog jag på mig löparkläderna och tog en tur. Slutade med att jag hade världens skönaste runda! Flöt på bra och jag gick från besviken till supernöjd :) Mötte flera sköna löpare, alla med reflexväst. Även jag hade min väst från Craft på. Glöm inte väst o reflex i vinter hörni!



Min reflexväst från Craft.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har till och med fluffiga reflexer på hästen när vi rider ut :) Jätteviktigt!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback