Julklappstips, till mig! :)

Tänkte vara smart och lägga ut några julklappsönskningar. I familjen så drar vi alla ett varsitt namn att för 500:- köpa en klapp till, istället för massa klappar till alla. Smart! Så om du läser min blogg, du som dragit mitt namn;




* Presentkort på en teknikaffär. Vill ha bidrag till en ny kamera eller nya Kinect till Xbox.
* Shampoo och balsam från San Sebastian på min favvosalong Nikita.
* Presentkort från inget mindre än mitt älskade jobb. Team Sportia. Jodå, jag ska köpa längdskidor och önskar mig ett bidrag.
* Parfym. DKNY Apple.
* Servisen "Arv" från IKEA.

Kommentarer
Postat av: Lina

Längdskidor står på min önskelista också. Bor man i Norge så MÅSTE man ha ett par, haha. Kul att åka, bra träning.


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback