Memira - ögonlaser

Min vän Johan har opererat sina ögon för att bli kvitt glasögon och linser. Jag är ju själv både närsynt och har brytningsfel på båda ögonen. Så när Johan fick en undersökning att ge till någon av sina vänner gav han en till mig. Jag är spänd inför vad de kommer säga. Hur det går till, vilka metoder det finns och om det ens är möjligt att operera mina synfel? Spännande!
Om två veckor har jag bokat in mig. Undersökningen skulle ta ungefär en timme och hela fem dagar innan måste jag ha varit linsfri. Jösses! Så länge har jag nog aldrig varit utan mina linser. Får se till att inte glömma bort det när man är skittrött framför badrumsspegeln, så jag inte råkar sätta in dem :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Oh va spännande. Micke pratar om att han så gärna vill göra det där... Antar att det är jobbigt att sätta i linser varje dag..



Hoppas allt är bra med dig :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback