Söndag

Yesbox, var ett tag sedan jag bloggade. Så kan det gå. Mycket fart och fläkt i livet, så kan det vara.
Här följer en liten uppdatering från i slutet av veckan.

I torsdags så gick Anna och jag upp tidigt för att äta frukost på H&M och shoppa till 20%. Jag hittade diverse smått och gott. Får visa er bilder vid tillfälle :)
Efter shoppingen jobbade jag 09.00-21.15. Tokigt långt pass. Men roligt var det, eftersom vi hade VIP-kväll med kvällsöppet i hela stan och massa bra erbjudanden överallt i butikerna. Köpte en superfin sjal på MQ som jag också ska visa er, vid tillfälle.

I fredags så jobbade jag till 19, med årets inventering. Full rulle. Sedan skynda hem och fixa iordning sig för att åka till Jess, Mackan och Klas för att grilla tillsammans. Mysigt! Sedan gick vi allihop till Nöjesfabriken och såg Hoffmaestro och chraa.



I lördags jobbade jag mellan 09.00-14.30 med inventeringen. Sedan tog jag en skön promenad i regnet till Jessica och hälsade på henne när hon jobbade i Mariebergsskogen. Hade glömt mina nycklar när vi kalasade dagen innan.

Idag söndag har Klas och jag köpt utemöbler till vår balkong och lite annat smått och gott till lyan. Jag har varit ute och sprungit. Nu har vi sett en bra film, Road to Perdition och ätit god lax.

Bra helg. Nu går vi in i ny vecka, och jag är ledig imorgon! :) GOD NATT PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

såg dig allt på IKEA igår ;)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback