Marknad i utkanten av staden

Min kära Mamma och Pappa är i Göteborg idag, så vi får fira morsdag imorgon ♥

Igår var det Tassemarten i Skoghall och Mamma och hennes vän Issa ställde ut sina hantverk. De är så otroligt duktiga! Som den stolta dotter jag är åkte jag dit och kikade. Mysigt. Solen sken och det var galet varmt, så helt plötsligt började det tokregna. När jag kom hem igen ställde jag mig för att steka hamburgare när allt plötsligt stängs av, spis, kyl, frys, lampor. Och sedan kom den.. megasmällen. Åskan slog ut strömmen i typ en halvtimme. Tur det drog igång såpass snabbt i alla fall. Så maten jag skulle bjuda tjejerna på kvällen inte förstördes.


Mamma och Isabelle.


Min söta Mormor.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback