Måndag

Igår var vi som sagt på IKEA. Då inhandlade vi utemöbler och en svart tavellist med tillhörande ramar. Måste städa o dona lite på uteplatsen innan ni får se bilder.. Ni får ju inte se att vi kan ha det stökigt :D

Mamma och Mormor var också på IKEA häromdagen och av dem fick jag ett litet bonsaiträd. Det har fått bosätta sig på matsalsbordet. Bytte även klädsel på våra stolar. De brukar vara i mörkt skinn, men nu och ett tag framöver ska vi ha blå/svart tygklädsel. Kul med variation! Här får ni se både matsalsplatsen och nya tavellisten som vi ska sätta upp idag.


   

När Anna och jag var på VIP-frukost på H&M så shoppade jag en blommig, en zebramönstrad och en spetsklänning. Jag fick även med mig en oversized vit/rödstickad tröja. På MQ hade de också 20% under VIP-kvällen. Där hittade jag den älskade döskallesjalen jag så länge velat ha.

   

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback