Dags att packa...

Imorgon åker vi till Stockholm. Klas familj och jag.

Usch...Jag vet inte riktigt hur jag tog mig igenom denna arbetsdag. Efter jag ätit ute med Louise igår kväll så fick jag ett sjuhelvetes magknip och har spenderat en hel del tid på toaletten denna natt.. Herregud.. Helt slutpumpad i kroppen idag. Nu ligger jag nyduschad och nedbäddad i soffan och bara slappar. Jag ska packa inför imorgon, sedan blir det att lägga sig för natten. Min mage är fortfarande totalt upp och ned. Klas är iväg och köper mig något att stoppa i magen, han hjälper mig även att tvätta lite inför resan imorgon. Därför vill jag bara säga att jag älskar dig Klas, så mycket så ord inte finns. Du är min finaste. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken man! ;) Låter jättekul med en helg i Stockholm!! Ha så kul vännen!!!!! PUSS

2010-05-08 @ 00:12:39

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback