Premiär!

Ikväll hade Greys säsongspremiär. Äntligen! Saknat mina favoritdoktorer i rutan. Nu är det True Blood på ettan, dock redan sett säsongen. Så jag får snällt vänta på nästa.

Och idag har jag äntligen börjat träna igen! Efter sjukdom och lathet så är det dags att köra hårt igen. Jag skulle byta om innan passet och hittade bara en sko i väskan. Tur att jag fick låna Mackans skor så jag kunde köra ikväll! KUL PASS! Älskar bodypump! Jag kunde knappt gå hem från passet ikväll, jag körde helt slut på mig.

Imorgon ska jag köra i gymet tänkte jag. Men först jobb hela dagen :)


Frukt, nötter och ägg. Godaste kvällstugget!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

sv: hehe jaa jag tyckte också det var skitkul! tycker courtney cox är himla duktig :) klart jag har sett scrubs vettu, lika hysteriskt! scrubs har ju väldigt mycket snabba repliker och så och det tyckte jag cougar town hade också så.. eller hur?


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback