Personalyra

Vilken rolig kväll det blev! En efter en droppade av, de skulle "resa bort, "var sjuka", eller "var redan bortbjudna". Så tillslut var vi sex glada Team Sportisar som gjorde kvällen hemma hos mig. Vi tjejer lagade iordning lite att tugga på och en välkomstdrink som sparkade igång festen. Lekte lite lekar, sjöng lite lips och dansade vidare i natten på Koriander. Riktigt bra kväll mina kära vänner! Ni är de bästa :) ♥

Just det! Som sagt fixade vi iordning diverse plockmat. Jag gjorde Lax och skinkchips. Såhär gjorde jag:

Jag använde tre olika sorters Pringle´s chips. Med smakerna; sea salt and black pepper, gräddfil m. lök och original. På chipsen lade jag ett ruccola eller litet grönsalladsblad. Ovanpå salladen lade jag små bitar av kallrökt lax och lufttorkad skinka. Sedan spritsade jag på en klick créme fraiche och på toppen hade jag klippt gräslök eller en timjankvist. Så lekte jag lite med de olika ingredienserna och mixade och testade. Riktigt pyssligt var det att få dit allt, men jätteroligt. O gott blev de!


    
   

Kommentarer
Postat av: SOFIA

sv: jaa det tycker jag verkligen du ska göra! :) är hur fint som helst på blomsterlandet, skulle kunna gå där läänge länge! :)

Postat av: Linda

De där chipsen lät inte helt fel hörrudu! Det ska jag absolut prova någon gång :) Kul att se att ni hade en trevlig kväll ikväll också! Själv har jag spenderat kvällen med att skriva CV och pressutskick. Livet efter examen är visst ett ganska hårt liv det också. Men hoppas att mödan lönar sig i alla fall! :) Kramar!

2010-03-29 @ 23:23:47
URL: http://lindaydemar.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback