Måndag

Ja, det klart jag borde blogga mer! Hamnar i små bloggsvackor ibland. Joråsåatte...

Måndag. Jobb och träning stod på schemat. Slutade 18 och gick till Sats där jag körde ett rejält bodypump-pass. Jag blev så trött att jag knappt orkade stretcha.
Inhandlade lite Björn Daehliekläder till jobbet inför nästa vintersäsong. Riktigt fina skidkläder! Efter den här vintern är man ju toksugen på att köpa egna, både längd och alpinskidor. Dags för det kanske efter drygt tre år på Team Sportia. :)

Heja denna vinter! Men igår hörni, då invingde jag min skinnjacka, visserligen med en riktigt tjock stickad tröja under. Men ändå! Plus att jag hade mina Converse. Vårkänslor i solskenet! Hoppas helgen blir lika fin som det varit senaste tiden. För då är jag ledig!



 

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback