Lediga dagen

Skön ledig torsdag. Jag insåg att mitt hår är galet slitet, så frisören fick klippa nästan en decimeter. Men det var det värt! Nu är det helt och fräscht. Städade hela lägenheten grundligt inför lördagens stora vårfest. Citybutiken och några från Bergviksbutiken ska äta lite gott, leka lite lekar och ha riktigt skoj här hemma! Ser verkligen fram emot kvällen. Förhoppningsvis går vi ut efteråt och dansar hela natten. :)

Hann som vanligt inte med allt jag hade planerat för lediga dagen. Hade tänkt träna och handla, men det gör inget. Nya tag imorgon! Då blir det upp tidigt för att köra ett spinning och mage/ryggpass med goa Rebecca. Efter det ska jag jobba till stäng och efter det får jag hinna med handlingen.

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh party med gänget!! Det blir nog kanon! Hälsa alla så gott :)



Kraaaam

2010-03-26 @ 07:57:40
Postat av: Angelina

är du med på modevisningen på lördag ?:)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback