Sommarstugan

Vår underbara sommarstuga ligger ute för försäljning på hemnet. (Klicka på länken för att se mer)

Detta tycker jag är otroligt känslosamt. Minnen från att man var liten. Lekar man lekte, kojor man byggt, alla fisketurer, svampplockande, alla oljemålningar vi gjort. Alla fina midsommrar, alla härliga fiskefester.
Jag lärde mig om olika växter och djur, jag lärde mig simma, jag lärde mig att ro vår båt, jag lärde mig fiska och rensa.

Jag kan inte beskriva känslan med ord. Det närmsta skulle nog vara panik. Panik och ångest över att någon okänd människa ska inta min borg. Min sommarstuga, min båt, mitt dass där jag växt upp.

Så är det. Men man får se det till att jag alltid kommer ha kvar mina fina minnen och mina fina känslor för denna plats. ♥

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback