Trött söndag

Hjälp? Jag har sovit närapå hela dagen. Pappa kom och hämtade mig imorse när jag vaknade, så åt jag frukost med honom och Mamma hos dem. Mysigt :)

Igår åt Klas och jag pizza. Efter en stund svullnade Klas läpp, ögonen sved och rann o de kliade. Stackarn. Så efter att ha rådfrågat rådgivningen så åkte vi till akuten och kom inte hem förens efter fyra i morse. Kan vara därför jag sov som en liten bebis idag. Idag mår han dock mycket bättre, som tur är!

Mellan mina sovsessioner hann Pappa o jag se en av Johan Falkfilmerna, Operation Näktergal. Inte lika bra som de andra. Kan vara för att Frank inte är med så mycket nu. :)
Mamma och jag hann även promenera i iskylan i ungefär en timme. Skönt! Men jag ska absolut ha en rånarluva när de jag beställde extra kommer in till veckan.

Inatt är det JVM semifinal, Sverige-USA. Johan kommer hit och grabbarna ska kika på matchen. Jag kommer nog sova som en liten igen. Ledig imorgon också. Då ska jag beställa lite kläder från H&M och så ska jag sova lite till, tror jag minsann!

Kommentarer
Postat av: therese

men usch då,hur har de varit förut när han har ätit jordnötter då?kram

Postat av: sofia

sv: haha i know den är asbra på alla sätt! :)

hehe detta inlägget lät lite som mig idag, sov till halv tre.. :P

2010-01-04 @ 00:40:46
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback