Skidlandslaget nästa?

Åååh, jag har träningsvärk. Igår undrade Mats om jag ville hänga med och åka skidor efter jobbet. Klart jag lånade Annas skidor och hängde med honom och Niclas! Så jäkla roligt att åka! Armarna är dock som spaguetti idag. Så det inplanerade pumppasset blir istället en rask vinterpromenad till mamma, där jag tänte umgås lite med henne och mormor. Senare ikväll blir det nog en lättare utgång. Blir inte mycket alkohol för mig, jag ska ju sitta i en bil flera timmar imorgon till Göteborg. Men det blir ut en sväng för att fira Svärd och Norda som fyllt år!

Ha en bra lördag allesammans!
Ps. Jag har glömt berätta, jag är tokblond i håret. Tröttnade ju på det mörka, så nu är jag som ljushuvudet innan jag skaffade det mörka burret! Ds.


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback