Helg i mysets tecken

I lördags jobbade jag. Sedan åkte jag hem till Mamma och vi hade en riktig myskväll. Robinsson, popcorn och tjejsnack. Sedan slocknade vi som små ljus. Du är världsbäst Mamma, jag älskar dig så otroligt mycket ♥

Idag söndag har jag varit ledig, så jag träffade Anna på stan för en riktig shoppingdag. Vi startade i city klockan tolv, åt en fantastiskt god ceasarsallad på Fontana di Trevi och åkte ut till Bergviks köpcenter vid fyra, då stan stängde. En riktig heldag alltså! Hur bra som helst! Glad jag har dig Anna :)

     
Sjal och väska från Indiska
Jeansleggins från Vila
Svarta leggins (+ massa nya underkläder) från Gina
Kavaj, väst (+ två bas-bomullstoppar) från H&M
Converseskor i skinn från Scorett


Sista bilden är från ikväll. Jag, filt, datorn och min nya almanacka att planera in veckans roligheter i!


Kommentarer
Postat av: Linda

Miss you :(

Postat av: Pauline

Haha. Ja, de magneterna är så roliga. Har en i samma "serie" hemma med texten: "I could work faster, but why risk chipping a nail?" :) Haha.



Snygga kläder du köpt! Älskar västen! :)

Kram, Pauline

2010-01-25 @ 10:01:30
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: jessica

Gahhh, dom där conversen har jag gått och dragit i. Tyvärr blir det nog samma för mig, hehe. Men dom är Snygga!! :D

2010-01-26 @ 17:04:52

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback