Grannjävlar

Jag bokade tvättid tills idag. För tredje gången är det någon som kör en maskin när min tvättid startat. Den här gången tänder jag verkligen till. Jag stänger av maskinen, som f.ö. hade mer än en halvtimme kvar, och slänger ur hennes blöta tvätt i en av korgarna. Sedan hämtar jag papper och penna och skriver en mycket ilsken lapp och sätter på tvättstugedörren. Väldigt roligt nu i efterhand att jag hånade sådana "arga lappar" tidigare idag. Då någon satt upp just en sådan i garaget om att "folk bör stänga dörren efter sig. Hälsningar Bilägare". Hahaha. Jag tycker verkligen sådana lappar är så patetiska. Men denna gång hade jag inget val. Jag har ju ingen aning vems tvätten var eftersom ingen bokat någon tid innan eller efter.

Så bestämmer jag mig för att vänta. Mycket riktigt, damen som tagit sig friheten att starta en maskin dök tillslut upp. Jag kan inte riktigt tro på hennes ursäkt om att hon trodde hon skulle hinna. Det går inte riktigt ihop. Jag fick åtminstonde säga hur irriterad jag var och att min tvättid faktiskt är min tvättid. Jisses.


Kommentarer
Postat av: therése

jag fick mej värkligen ett gott skaratt nu;) men det var bra att du tog tag i det annars händer det igen har själv varit med om det och jag tycker det är så fräckt av henne att göra en sån dum grej,hade varit bättre kanske om hon hade väntat tills du kom ner och frågade om hon kunde få låna en snabb tvätt istället för att göra det pinsamt för sig.kram

Postat av: therese

jag tycker clas liknar prinsessan madelenes kille:)

2010-01-01 @ 23:04:03
URL: http://thizzii.blogg.se/
Postat av: sofia

rätt ska vara rätt! :P

2010-01-02 @ 20:31:52
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: jomen vafaan det är ju ingen som tackar en för att hålla tyst liksom.. :P

bodde du på norrstrand eller? tyckte mig att du skrivit något om det.. :)

hehe tack, tyvärr kan jag inte ta åt äran för den, en gratisdesign..

2010-01-02 @ 21:06:18
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: ahaa okej på det viset.. :)

ooh flashigt, vart i centrum bor ni nu da? :)

hehe japp, ulvsbygatan it is.. i killens lägenhet, en etta så det är lite trångt.. :P

2010-01-02 @ 21:57:45
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback