Godnatt!

Ikväll har Johanna och Henrik och deras lille Harry och "lilla" hunden, Lisa o Arvid varit här och umgåtts. God tacos med efterföljande kladdkaka och film. Mysig kväll! Kul att alla kunde samla ihop sig och ses :) Jag är så glad att Harry har lärt sig att pussas, så jag fick mig några blöta pussar. Älskade lilla fina :)

Idag körde Nicole o jag stenhårt på Sats och sedan stenhårt i solariet. Jag brände mig :/ ...ville ju bara få lite gyllene färg inför Team Sportias fest på söndag i Götet. Man vill ju vara fin om man ska representera Karlstadsbutiken ;P Nu ska jag smörja in mig med Aloe Vera som kyler och krypa ner i sängen.

Imorgon är jag nämligen ledig. Så Nic o jag ska först till Sats och köra cykelpuls och sedan blir det för mig att sitta i frisörstolen. Jag ska faktiskt bli blondin igen. Tröttnat på det lite mörkare redan. Nu går vi mot vår!

GODNATT!




Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback