Ett litet urval av årets roligheter


En av årets första fester hos Jess.


Årets enda skidresa. Branäs med bästa Göran och Åsa!


Inflyttningsfest i vår första lägenhet på Norrstrand.


Harry kom till världen 23 april i år. ♥ 


Glassbilen kommer till stugan. Otroligt att den ens hittade uti skogen!


Fiskefest i stugan. Jag vann den traditionella spiktävlingen, igen!


Åkte på min första klädesmässa med jobbet. Tur jag har dig Anna! :)


Klas o jag flyttar till andra lyan för året och renoverar väggarna mitt i centrum.


Nicole kommer in i mitt liv i år. Hihi, glad jag träffat dig hjärtat :)


Vårfest med CentrumKarlstad. Alla butiker festade loss på Blue Moon.


Louise lägenhet är där alla är. Hela sommaren lång. ;D


Extraknäckte för Jägermeister. Riktigt roligt!


Sprang Midnattsloppet i Stockholm med Klas kusiner och mamma.


Fotade med Miffe, fotot blev uppsatt på skolans vägg. Tack för den Miffe! :P


Färgade håret mörkare. Här med Jess på Korianders salsakväll.


Julfest med jobbet på Nöjes. Här med Perra från Bergvik.

Kommentarer
Postat av: therese

haha ja värkligen,jaha sedär vad blev de för pizza då? tack så hemskt mycket att du la en röst;D kram

Postat av: sofia

sv: haha precis, killen har flera kompisar som bor där så, lite sjukt.. :P

trivs hur bra som helst i karlstad, är verkligen en superhärlig stad! var nog mitt livs bästa beslut att flytta hit hehe.. :)

japp, born & raised. flyttade till kd i augusti 08.. åmål hade gjort sitt så att säga.. :P

2010-01-03 @ 15:23:32
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/
Postat av: Angelina

härligt bilder gumman :D:D:D

2010-01-03 @ 18:07:17
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: nicole

glad jag har dig med hjärtat :) hihiih.

2010-01-04 @ 12:53:43

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback