Snörvelsnor

Brööööl. Jag vill inte vara sjuk. Det här har jag ju inte tid med. Missade släktkalaset hos mamma o pappa tidigare idag. Mamma fyllde ju år i torsdags. Hon fyllde inte vad som helst heller, utan 50. Bra där Sofia.. Men så är det, är man sjuk så är man. Det är inte värt att utsätta mormor eller farmor att bli sjuka, som är något äldre. Inte kul om kusinerna måste stanna hemma från skola och jobb för att jag smittat. Nix, det är bara att ligga här och tycka synd om sig sjäv..

Men mina föräldrar kan ju vara det bästa som finns. Vid lunch idag kom de förbi med tre tidningar och en stor chokladkaka. Efter släktkalaset kom de förbi igen, denna gången med matlådor med mammas goda mat som bjöds på kalaset. Just nu sitter jag och trycker i mig lite av mammas supergoda gräddtårta med frukter :)

Mamma fick en jättebukett med tulpaner av mig. O eftersom pappa fyller 50 i maj så har vi planerat att göra något åt dem båda. Vi får se vad det blir tillslut :)

Mamma o pappa,
ni finns alltid där för mig
jag kan alltid lita på det
jag kan alltid lita på er.

jag älskar er. ♥


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback