Muffinsbak

Jag tog mig till Ica Viken i sakta mak, ändå vart jag helt andfådd. Märks att man inte är kry. Sjukanmälde mig imorgon också så jag ska bli bra nångång! När jag gick omkring i den lilla Icabutiken så fick jag ett ryck att jag ville baka. Så jag köpte lite ingredienser och när jag kom hem så drog jag igång. Att man inte bakar oftare, det är ju så kul! Ikväll blev det tigermuffins med smält choklad som topping och även riven vit choklad strödd över. Gott!

Såhär skulle de sett ut:


Såhär blev de:



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, inte lätt att få till det som i böckerna alltid ;) Kan tänka mig att det var väldigt gott dock och skulle gärna komma hem på fikamys hos dig just nu!



Hörde det :/ Men får se det från det ljusa sidan, bättre att vara det nu än när alla vi andra kommer hem ;) Då får ni vara pigga och krya! Önskar att jag kunde säga att vi skulle dra ut och festa ordentligt då också men det hinns ju tyvärr inte. Ni får komma till Göteborg och festa istället!!



Jag trivs mer och mer faktiskt :) Samtidigt är jag jätteglad att jag snart är hemma! Inte långt kvar alls nu! 4 veckor, 3 helger!!

PUSSAR!!!

Postat av: Caroline

åh nej. det där skulle jag inte ha sett :D

mums!

2010-02-10 @ 21:45:05
URL: http://silverworld.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback