Med och tävlar!

Min motivering till vinst i Spiderchicks tävling om två biljetter till finalen i Melodifestivalen:

Jag älskar schlager! Mina partynätter spenderas oftast i schlagerbarerna på klubbarna där jag är farlig och kan alla texterna..och sjunger högst. Om lördagarna när det är schlagertajm är det jag som röstar som en vilde på mina favoriter.  Gänget brukar alltid klä upp oss och kalasa till det när det är schlagerfinal! Senast hade jag klätt upp mig på rent schlagervis med glitterblåsa och glitterbollar i öronen. Såhär fint kan det se ut. Skulle jag vinna tog jag med mig min vän Jessica som också är ett stort schlagermongo, nästan lika som mig :)



Kika även på svenskaspels hemsida här!

Kommentarer
Postat av: jessica

JAAA, klart du tar med mig då!! :D

2010-02-15 @ 20:52:44
Postat av: Fia

Jaaa :D Det är väl klart! ;D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback