Friday

Gud så fort denna vecka har gått. Det går väl fort när man har roligt? Rean på jobbet har startat och det har v.arit massa roligt pyssel med det. Riktigt fin rea nu, 20-70% på all vinterkonfektion, så kom och fynda!

Ikväll var Klas föräldrar och lillasyster här och åt lite hämtmat och gott till skidorna och hockeyn. Spännande med Anna Haags lopp. Grattis till silvret :)
Imorgon blir det jobb och sen har vi bokat bord på Mongolian. Bästa Johanna fyller nämligen 27, o det ska firas! Mysigt!

Sedan får vi se om jag tar mig vidare ut i natten med Anna och gänget. Samuel flyttar från stan och ska ha lite "hejdåkalas". Så de vill jag inte missa :) Ser ut att bli en toppenlördag!

Kommentarer
Postat av: E

Då ses vi ikväll Sofia, ska också till Sampa! :D Kram

Postat av: E

Haha ja jises, sjukt..

Ja vi hamna på harrys med gamlingarna :D haha.. Idag mår ja prima, dudå?? kram

2010-02-21 @ 16:29:18
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: SOFIA

sv: verkligen! :P

vad tyckte du om denna deltävlingens låtar då? gillade du timotej? :P



med mig är det bara bra vet du, fick jobb i torsdags så just nu känns det som man har lite flyt i livet :)

2010-02-22 @ 20:47:52
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback