Fredagsmys

Skulle köpa chips förut på Nöjebutiken.

Killen i kassan: Hejhej!
Jag: Heej!
(lägger fram två chipspåsar på kassan som hade erbjudandet 2 för 35:-)
Killen: 40, tack!
Jag: Neeeej.. 35:-..?
Killen: Jaha, nehej, vart har du sett det?
Jag: Det stod på flera skyltar vid chipsen.
Killen: Okej, ja. Tur du är med! Då blir det 36, tack!
Kvinnlig kollega till killen i kassan: Neee.. 35?
Killen: Påsen också!
Jag: HAHA. Det blir bra!

Grattis. Jag fick mitt fredagsmys. Tvättstugan ikväll. Städa blir det också. Varför inta soffläge? :) Let´s Dance kommer stå på. Det får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det blir middag på Mongolian på lördagen! Blir väl runt halv 7 så Klas också hinner komma :) Skönt att du är frisk nu, jag har precis påbörjat min förkylning... :)

Postat av: Jessica

Haha, jag känner igen det där :P Rätt ska vara rätt, bra att du är med på noterna ;)

2010-02-18 @ 23:03:21
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback