JULKUL

Årets jul känns på något vis mysigare än på länge. Kan det vara stämningen som kommer från det kalla vädret och vita landskapet utanför dörren, tro? Det måste nästan vara så. Jag är för första gången taggad inför vintern! Förr brukade jag bara tycka att det känns mörkt, tungt och tråkigt. Men i år har jag insett vad vintern har att ge. Jag har planerat in att skaffa bra längdskidor från jobbet, och jag ska även se till att fler än en gång åka lite utförsskidor också!

Dessutom är jag snart klar med julklappsinköpen. Skönt! Då kan jag bara luta mig tillbaka och fnissa åt alla tokstressade människor som ränner runt efter sistaminuten-klappar. Eller luta och luta, det är fantastiskt mycket att göra på jobbet. Men det är ju riktigt, riktigt roligt också.


Julblomma Klas fick i present av mina föräldrar och Mormor ♥


En av våra två julgranar i år.


Tomten och Tomtemor - lykta jag fått av Mormor.


Min fina Nusnässtake i köket.


Julstjärna från Village.


Utanför ytterdörren. Vår andra julgran :D


Kommentarer
Postat av: jessica

vad mysiga dekorationer! :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback