Helgen som gick

Nu är det bara en natt kvar tills Klas kommer hem. Han har varit borta i Barcelona med sin Pappa sedan tidig lördagsmorgon. Saknar min pöjk :)

Jag lade upp min lediga helg på ett bra sätt för att slippa vara ensam. På lördagen spelade jag match, som vi f.ö. vann med 7-5. Sedan mötte jag upp Lotta och gick över till Sara för att kalasa till det. Superkul kväll med goa jobbtjejerna. Sedan somnade jag gott efter massa dans när Lotta och Sara släppte av mig utanför dörren.
På söndagen myste jag och Mormor till det. Vi köpte pizza och myste framför tvn hela dagen. Sedan kom kvällen och jag sov hemma hos goa Mamma och Pappa.
Idag måndag har jag och Pappa fixat med de sista julklapparna. Nu mina kära vänner, är jag helt klar!

Jobb imorgon. Sängen väntar! Sista natten utan Klas. Längtar tills imorgon! ♥


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback