GOD JUL :)

Julen är så mysig. Alla traditioner som bara måste följas år efter år.

Först en visit hos Farmor för byte av julklappar, sedan hem vidare för att hämta upp Mormor och åka hem till Sjöstad. Där blir det kaffe och mys innan stöket med maten kommer igång. Sedan blir det jullunch och efter det mys i soffan. Sedan ser man början på Kalle Anka, men somnar alltid lagomt till Tjuren Ferdinand, följt av julklappsutdelning och fika.

Sedan jag träffade Klas har jag även ett extra stopp på julaftonskväll. Då åker jag till mina svärföräldrar och byter klappar även där. I år hade jag min svåger Henrik att köpa julklapp till. Han fick fina ölglas, glasunderlägg och en bok om öl. Vilket jag hoppas var uppskattat :)

Den person som var min hemlige tomte var svärfar Olle. Av honom fick jag precis vad jag önskat mig, ett presentkort på Expert! Ny kamera, tror jag det blir närmare bestämt :) TACK!


Pappa, Mormor och Mamma. Min lilla familj ♥

Granen på Sjöstad och alla klappar.

Och så jag då :)

Kommentarer
Postat av: Sommar

VA MED PÅ MIN TÄVLING OM VECKANS BLOGG UTSER FINALISTERNA IMORN

HOPPAS DU ÄR MED

Postat av: Catrin

åh jag älskar verkligen julen =)

Hoppas du haft en underbar helg med mkt fina klappar!

2010-12-26 @ 20:23:15
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback