Joggingrunda

Idag joggade jag en ny runda. Från Teatern, längs älven som vanligt, över bron vid I2 och tillbaka. Nu sprang jag vidare till Gubbholmen och rundade den och sedan hem :) Perfekt runda! Gillar verkligen Asics men börjar tvivla på att jag gjorde rätt som valde svarta skor. Kanske dumt, men de känns så kompakta och"tunga". Det sitter bara i huvudet, det förstår jag. Men de känns bara så.. Yesyes, jag ska fortsätta köra hårt i dem ändåååå :) Midnattsloppet i Göteborg närmar sig med stormsteg!

ASICS står för:
"anima sana in corpore sano", "a sound mind in a sound body", "ett sunt sinne i en sund kropp".



Kommentarer
Postat av: Marieh

Tack så mycket, vad roligt att höra! Jag gillar också Asics och är grymt sugen på ett par DS Trainers för snabbpassen eller kanske ett par terrängskor.

Postat av: Fia

sv Marieh: Jaaa, DS Traniner är ett måste! Jag testade dem på jobbet! Är helt såld. Tyvärr är de helt sålda för tillfället (helt slut). Så väntar spänt på nästa leverans ! :)

2010-08-02 @ 23:49:49
URL: http://soffia.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback