Habibi

Jobbade 8.00-19.15, hann undan med mycket! :) Ni ska bara veta vilka snygga höstnyheter det kommer! Ska försöka få ut det mesta i butiken imorgon. Vore skönt att få ut det mesta innan min semester nästa vecka. Härligt att ha en vecka kvar! Den ska spenderas i Göteborg med mina tjejer Linda och Louise. Tåger rullar från Karlstad vid onsdag lunch och så kommer jag hem på söndagskvällen. På lördagen springer jag Midnattsloppet. Ska bli kuuuuuul!! Springer tillsammans med pojkvännens Mamma, två Systrar och två Kusiner. Taggade tjejer! :D

Ikväll efter jobbet åkte
Johanna (Klas storsyster) och jag till Skutberget och tog oss runt 7,5 km. Härlig luft ute, och härlig tur med massa prat och skratt! :)

Imorgon börjar jag 8 igen så allt hinns klart. Efter jobbet ska jag möta upp mina tjejer på restaurang Habibi för god mat och "avsked" av Louisen som flyttar till Götet i helgen. Någon som ätit på Habibi som har en åsikt om vad man ska välja till mat? :D


Kommentarer
Postat av: frida

Nämen hejhej! Dig känner jag ju igen! ;)



Habibi verkar ha så god mat, många vänner som ätit där. Maten ska tydligen vara väldigt god!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback