Tisdag

Idag hann jag med allt jag planerat. Imorse blev det en goldrunda med Anna. Vi testade Solslingan, nya korthålsbanan, på Karlstads goldbana. Kul att mina inspel blev bättre och bättre! Vid sista hålet var jag så taggad att jag ville köra några hål till! Efter den lyckade rundan åt vi en toppenlunch på klubbens restaurang. Fisk är ju så underskattat! Jag lovar mig själv att välja fisk oftare när jag äter ute.

Senare mötte jag upp min fina mormor för en mysfika på Café Royal. Det är vårt absoluta favoritfik :)

Till kvällsmat blev det Subwaymackor tillsammans med Klas föräldrar och lillasyster. De ville kika på deras gamla skåp. Skönt att det blev godkänt! ;D

Imorgon tar jag tåget vid lunchtid mot Göteborg. Stannar ända till söndag kväll. Det ska bli så skönt att komma iväg några dagar och få umgås med min Linda! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mona

Japp :) Vi åker imorgon, ska bli underbart =)

Kram

Postat av: Lina

Hoppas loppet går bra! :)



Sv: Jobbar som miljöterapeut här i Oslo

2010-08-19 @ 11:09:03
URL: http://linabckman.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback