Min lediga vecka

Veckan som nu kommer är min sista semestervecka. Skönt att komma ifrån lite.

Måndag:
Lämna plasma
Plocka svamp med Pappa
Tvättstuga
Städa
Lätt joggingtur

Tisdag:
Spela golf med Anna
Hälsa på Mormor
Kvällsmat med Klas Mamma, Pappa och Syster
Löprunda
Packa inför Göteborgsresan

Onsdag:
Tågresa till Göteborg vid lunchtid
Umgås med min fina Linda.
Äta på en fin vegetariansk restaurang som Linda hört gott om

Torsdag:
Liseberg med Louise

Fredag:
Shopping

Lördag:
Midnattsloppet

Söndag:
Mys med Klas familj i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sophia, ja den finns kvar. Svårt att säga hur lång den är men på mig så måste jag i alla fall ha leggings, annars är den för kort.



Kram !

Postat av: becca

Låter som en helt okej vecka tycker jag , mysigt att få komma i väg till göteborg några dagara innan :) puss och kram

2010-08-16 @ 08:03:56
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-17 @ 20:55:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback