Hejdå min Habibi!

Ikväll myste vi till det på Habibi, en libanisisk restaurang. Fantastiskt god mat! Jag har ju inte ätit där tidigare, och jag blev verkligen förtjust i maten. Vi beställde in meny 2 som var en 16-rätters. Nio kalla och sju varma. Först fick man in de kalla rätterna och vilka spännande smaker sen! Riktigt nöjd med besöket. Trevlig personal och mysig lokal. Så nu sitter jag här med svullen mage och är totalt proppmätt.

Servitören råkade puffa till mig lite, så utbrast han: "Nämen helvete!" Så jag skyndade mig att svara: "Men det gick Fan bra!" Oväntad och otroligt rolig ordväxling.

Louise fick en fin blomma att ha i sitt nya rum och jag hade pysslat ihop ett kollage. Louise flyttar ju på söndag till Göteborg. Älskade Göteborg. Skulle jag någonsin flytta så är det nog dit det drar. Redan på onsdag kommer jag och hälsar på dig stumpan min! Då ska vi gå på Liseberg och ha det roligt! :)


  
    ♥


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback