Göteborgsresan del 1

Jag delar upp min underbara Göteborgsresa i två delar. Första delen med mina fina tjejer Linda och Louise. Andra delen är jag där med Klas familj och laddar, springer och varvar ner, efter Midnattsloppet.

Jag åkte ju ner redan på onsdagen och bodde hos Linda. Första dagen blev det mest myshäng, underbart! Dag två tog Louise och jag oss till Liseberg. Balder åkte vi tillsammans, men Höjdskräcken fick jag ta mig an ensam. Inte ens när jag försökte betala för Louise hade hon något sug efter att störta ned mot marken. Sagt och gjort, jag åkte den själv.

Så Linda jobbade på dagarna, och jag och Louise myste runt i staden. Vi hade en redig sightseeingtur runt Linné, Masthugget och Majorna. Kul att ha ett hum om stadsdelarna. Så om kvällarna när Linda slutat jobbet umgicks vi och åt och lagade god mat och även äppelkaka lagade vi till. Jag kommer och hälsar på er massa, massa mer älsklingar! ♥


Linda och Louise vid Hagabion.


Jag i kön till Balder på Liseberg.


Innan...

...efter!


Louise vid chokladhjulen.


Mysfika.


Louise.


Min sushimåltid.


Linda på Notting Hill.


Louise.


...Och jag laddar upp med pasta.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback