Fångarna på fortet

Ikväll klockan 20.00 börjar åter Fångarna på fortet. Det ska jag se! Jag älskade programmet som liten och jag älskar fortfarande att åka till Boda Borg och leka för fullt! Kul att det är Gunde och Agneta som är fortsatta programledare. Minns ni Fader Fourah? Undrar vem som blir den gåtfulle mannen ikväll. Deltagarna i ikvällen lag är Marie Svan, Isabella de Salareff, Magnus Samuelsson och Casper Jarnebrink, Malin Ewerlöf Krepp, Armand Kranjc, Susanne Gunnarsson och Patrik Sjöberg.


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för påminnelsen! ;)

Postat av: Jessica

haha, ja eller hur! jag sa detsamma till min sambo och hans kompis :P "det ser ut som han är fitflugen från vegas" ;)

2010-08-23 @ 21:41:07
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Linda

MEN VA????? Har det börjat nu?? ÅHHHH! Och jag har ingen TV!! TV4play kanske har!! Åh, kul :DDDD

2010-08-25 @ 20:32:58
Postat av: Fia

Sv Linda: JAAAA!! Varje dag i veckan har det gått nu :) Så jäkla roligt!!

2010-08-25 @ 21:26:01
URL: http://soffia.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback