En dag på stan

Idag blev jag och Louise bortskämda hos mina föräldrar. Vi fick supergod lunch. Tack fina Mamma och Pappa.
Louise och jag fick skjuts av Mammsen ner till stan för att möta upp Jessica. Så blev det en heldag på stan med tjejerna. Fika och shopping. Jag fyndade gamla och framförallt väldigt fina böcker på Myrorna, även ett litet silverfat för en tia fick slinka med.

Superfina silverkandelabrar från Sandras nyöppnade butik
SHILA INTERIÖR. Ligger i Arkaden i Karlstad. Dit måste ni kika in! Superfin inredning med marint tema. :)






Som ni ser har jag blivit högreligiös. Biblisk ordbok :)


Ljusstakar och ljus från SHILA INTERIÖR.

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Helt rätt, underbara ställ

Postat av: FLOOSAN

Jobbar du i butiken i stan eller på bervik? aa filmen var super bra, fick oss ett gott skratt

2010-08-09 @ 23:20:01
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Lina

Skåpet blev ju kanonfint. Skulle vilja ha det själv :)

2010-08-10 @ 18:02:19
URL: http://linabckman.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback