Onsdag

Jag har kommit in i ett "måstepysslamedlägenheten"-flyt. I förrgår gav jag äntligen, enligt Klas, med mig angående badkaret. Vi bar ut det och har numer en dusch. Vilket känns toppenbra! Blev mycket luftigare i badrummet.

På mina kommande lediga dagar, söndag och måndag, så hade jag tänkt att eventuellt fixa utemöbler och plantera blommor på balkongen. Hänga upp lyktor och kanske även någon extra kruka med blommor i. Jag har även en vision om en hylla på balkongen där jag kan ha mina nya fina lyktor, blommor och vattenkannan :) Klas hade en idé om att vi kunde bygga en själva. Mysigt att pyssla ihop. Vi får väl se!

Imorgon ska Anna och jag till H&M och äta frukost och kanske shoppa något fint, vi har ju ändå 20%. Kul start på torsdagen. Sedan ska jag jobba 9-21. VIP-erbjudanden hela dagen i butiken. ALLA är välkomna, hoppas på mycket folk hos oss! :)

Dags att gosa ner sig i sängen. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! Var du på väg till jobbet igår när vi sprang på varandra? :) Kramis

Postat av: Mona

Japp, jag var också påväg till jobbet :) men nu är jag ledig hela helgen :) hur skönt som helst! Hoppas du får en underbar valborg :) Kramis

2010-04-30 @ 10:53:02
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback