Rosa vår/sommar

Jag kan säga att våren och sommaren på Team Sportia kommer gå i det rosa tecknet. Gud så mycket fint de hade att ta hem till butiken. Längtar efter att det ska bli nytt år och grejerna kommer. Men visst, jag ska försöka leva lite i nuet. Vi kom hem vid sextiden ikväll från Göteborg och jag blev avsläppt hos bästa mamma och pappa. Där fick jag lite mat och ryggmassage. Finns det något bättre än att komma hem till mor o far? :)

Sedan åkte Klas och jag till Maxi och STORhandlade. Ska lägga in de få korten jag hann ta under dessa hektiska mässdagar i bloggen imorgon. Nu blir det sängen, jag är helt slut i kroppen och knoppen. Ser bara massa siffror och kläder när jag stänger ögonen. Skönt! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det går verkligen inte att sluta följa din blogg.. :D

Postat av: Amanda

Är det sant?! åhh gud vad skönt.. Avis jag blir, hehe! :D Skall vi byta?! Fast jag kanske inte skall klaga.. Har sov morgon iallafall! :P Skönt det.. <333

2009-09-08 @ 22:51:51
URL: http://litesweet.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback